miercuri, 7 mai 2008

Maine la TVR 2

Imi place campania, este o perioada in care ti se testeaza rezistenta. Ma trezesc in fiecare dimineata si dupa sedinta cu echipa de campanie am impresia ca totul este stabilit. Intodeauna apare neprevazutul. Imi place sa observ ca am o echipa care se descurca minunat. Sunt mandru de ei.
Maine sunt invitat la TVR 2 , ma bucur ca pot vorbi in direct de planurile mele. Giurgiu trebuie sa devina un oras de care sa fim mandri. Se poate, credeti-ma. Stiu ca multi dintre voi ati devenit sceptici, nu va condamn. De ani de zile Giurgiu este gri. As iesi si eu la un cinematograf. Dar am unde?
Sunt multe de facut dar nimic nu este imposibil. O sa vedeti.
Va astept maine in fata televizoarelor la 16:30 TVR2.
Dupa care va astept parerile.
Vineri este o zi mare! o sa va dau detalii maine.

Niciun comentariu: