miercuri, 30 aprilie 2008

Marian Mãcelaru: “În 1989 trebuia sã-l las pe Lucian Iliescu pe mâna angajaţilor de la ICMUG”

În conferinţa sãptãmânalã a primarului Iliescu, acesta, lipsit de fair play, a atacat mai multe persoane care se aflã în staff-ul candidatului PSD la primãrie, Marian Mãroiu. Unul dintre cei atacaţi de primarul încã în funcţie a fost Marian Mãcelaru, directorul filialei de Cruce Roşie Giurgiu, despre care primarul a spus cã nu are caracter şi cã, “familia Mãcelaru a solicitat şi a primit ajutor de la mine... Sã spunã ei cât i-am ajutat şi cu sediu, şi cu altele... Familia Mcelaru dã ajutoare la oameni şi le ia datele, sigur cã asta e un interes politic...”.
L-am provocat la un dialog vis a vis de aceste declaraţii, pe Marian Mãcelaru, care ne-a precizat:
“Aş rãspunde punctual acuzaţiilor primarului Iliescu. De ce declari cã nu am caracter, cetãţene Iliescu Lucian, pentru cã nu te-am dat afarã din Prefecturã atunci când te urmãreau salariaţii de la ICMUG sã te linşeze? Îţi mai aduci aminte când te ascundeai în cotloanele întunecate ale prefecturii de frica angajaţilor de la ICMUG. Atunci erai speriat şi te fãcusei mic într-un colţ, atunci am avut caracter, nu? Erai acolo când mi s-a spus de cãtre revoluţionari sã te dãm pe mâna salariaţilor care te cãutau. Mai ţii minte ce am spus? Cã nu sunt Dumnezeu sã te judec eu... Acum nu am caracter?
Cetãţene Iliescu Lucian, eu, Marian Mãcelaru îţi cer public sã aduci dovezi care sã probeze afirmaţiile tale... Când şi cu ce înscrisuri ţi-a cerut sprijin personal familia Mãcelaru? Te provoc sã aduci şi acte doveditoare din care sã reiasã cã Lucian Iliescu sau Primãria Giurgiu mi-a dat sediul pentru Crucea Roşie.
În legãturã cu faptul cã am dat ajutoare unor familii defavorizate, te anun, dacã nu ştiai, cã asta e menirea Crucii Roşii, sã ajute oamenii. În ce priveşte datele de identitate, dacã nu ştiai, te anunţ eu acum, cã aşa se procedeazã în toatã lumea: Crucea Roşie are o statisticã clarã a tuturor celor care au primit ajutoare...
Aş mai vrea sã spun cã am un interes politic clar: eu sunt un cetãţean liber şi vreau sã trãiesc într-un mediu liber... Nu vreau sã trãiesc în <>, nu vreau sã mã umilesc la <> şi nici nu vreau sã respir <>. Aşadar nu fac parte din <>. Eu sunt cetãţean liber şi nu vreau sã fiu asuprit de un dictator local. Am ieşit pe strãzi în 22 decembrie sã dau jos un dictator şi acum voi face la fel dacã este nevoie. Te anunţ, cetãţene Iliescu Lucian cã vei pierde alegerile... şi ştii de ce? Pentru cã oamenii s-au sãturat de minciunile tale, de teroarea pe care ai instituit-o, de dictatura ta - chiar şi cei mai apropiaţi prieteni te-au pãrãsit pentru ceea ce eşti şi faci acum”.


*articol preluat din ziarul "Vlasca"*

Niciun comentariu: