luni, 5 mai 2008

De ce candidez?

A început campania electorala! Astazi vreau sa va spun de ce am decis sa candidez! Eu, omul Marian Măroiu vreau sa ma prezint in fata Dumneavoastra asa cum sunt, cu bune si cu rele. Eu vreau sa fiu cel care va face ca fiecare vis al giurgiuvenilor sa devina realitate. Vreau sa fim o echipa ce are ca scop dezvoltarea orasului.Doar impreuna vom reusi să finalizam proiectele de care Giurgiu a beneficiat pana acum doar pe hartie.

Am crescut si m-am format in Giurgiu. Desi am avut ocazia de mai multe ori sa plec, eu am ales sa raman in Giurgiu, in acest oras cu mare potential economic. Am facut aceasta alegere pentru ca eu cred in puterea de munca si in dorinta de dezvoltare a dumneavoastra, a celor alaturi de care formez o familie.

Stiu ca impreuna cu Dumneavoastra pot sa fac ca proiectele de dezvoltare sa prinda contur, pot sa transform Giurgiu intr-o importanta atractie turistica a regiunii de sud a tarii si pot sa dezvolt economic acest oras. Toti dorim un oras curat, dar tot noi, giurgiuvenii dorim locuri de munca, dorim ca tinerii nostrii sa urmeze cursuri universitare si postuniversitare aici. Se poate, toate aceste lucruri sunt posibile, impreuna vom reusi sa facem ca Giurgiu sa fie iar un loc important pe harta tarii.

Nu vreau sa va promit ca toate strazile vor fi asfaltate, ca toate strazile vor avea canalizare si ca toti giurgiuvenii vor beneficia de apa potabila curenta! Refuz sa promit acest lucru! Si asta pentru ca mi se par lucruri pe care orice primar are obligatia de a le oferi locuitorilor orasului pe care il conduce.

Imi propun ca prioritati aducerea de investitori in municipiul nostru, dar si sprijinirea celor deja existenti. Sunt sigur ca impreuna putem face ca Giurgiu sa fie un oras cu multe oportunitati de locuri de munca, imi doresc sa nu mai vad atat de multa neputinta in jurul meu, atat de multa saracie, atat de multe probleme ce nu sunt rezolvate de cei carora le sta in putinta. Vreau ca sediul primariei Giurgiu sa devina casa tuturor giurgiuvenilor, ca aici Dumneavoastra sa gasiti rezolvarea problemelor pe care le aveti acum.

M-am intrebat ce pot sa fac eu ca primar, m-am intrebat daca este o decizie inteleapta aceea de a candida la primarie! Dupa ce am discutat cu Dumneavoastra am inteles ca nu titulatura de primar este cea care finalizeaza proiecte, ci omul.

Asa cum zice si proverbul „ omul sfinteste locul”, eu vreau ca Dumneavoastra sa acordati incredere nu omului politic, nu candidatului la primarie, ci OMULUI Marian Maroiu.

Echipa mea sunteti Dumneavoastra! Doar asa cunoscandu-va problemele, ascultandu-va cerintele voi putea realiza ceva pentru casa noastra – Giurgiu.

Pentru mine este importanta problema, dar si sfatul fiecaruia dintre dumneavoastra, fie ca sunteti tineri, parinti sau pensionari, acesta este si motivul pentru care in echipa mea de consilieri veti regasi oameni din toate categoriile de varsta.

Eu nu doresc sa fiu primarul dumneavoastra, eu vreau sa fiu Omul care sa realizeze toate dorintele Dumneavoastra! Vreau sa fiu omul care va va rasplati increderea.

Giurgiu nu este oraşul unuia sau al altora. Vreau să redau Giurgiul giurgiuvenilor.

Giurgiu este oraşul care stă să renască oraşul prosper în care viata îşi va găsi firescul.

Giurgiu este casa mea, casa ta, casa noastră!

Niciun comentariu: